lördag 17 januari 2009

Dag 9-12

Dag 9
Frukost: Turkisk yoghurt (10%), blåbär, hallon, krossade linfrön, psylliumfrön. 1 kokt ägg. 1 kopp kaffe.
Lunch: Omelett fylld med tacofärs, pesto rosso, lite gräddost (38%), sallad.
Mellanmål: 1 kopp kaffe, 1 ägg- och baconmuffins.
Middag: En och en halv baconinlindad chorizo, blomkålsmos, sallad.
Kvällsmål: Vispad grädde smaksatt med citron, hackad choklad, 1 ruta choklad (86%)
Träning: Promenad 15 min. promenad 40 min. promenad 15 min. totalt: 70 min.

Dag 10
Frukost: Turkisk yoghurt (10%), blåbär, hallon, krossade linfrön, psylliumfrön. 1 kokt ägg. 1 kopp kaffe.
Lunch: Tacofärs med några skivor stekt bacon, 2 kokta ägg, några skivor gräddost, grönsallad, lite Bregott.
Mellanmål: En kopp kaffe.
Middag: Omelett med ostfyllning.
Träning: promenad 15 min. promenad 10 min. promenad 15 min. promenad 30 min. promenad 15 min. totalt: 85 min. 1 pass Topphälsas rumpträning. 20 x 2 situps, 20 x2 rygglyft, 20 armhävningar på knä.

Dag 11
Frukost: Turkisk yoghurt (10%), blåbär, hallon, krossade linfrön, psylliumfrön. 1 kokt ägg. 1 kopp kaffe.
Lunch: Omelett smaksatt med persilja och ostfyllning.
Mellanmål: 2 kokta ägg med Bregott. 1 kopp kaffe.
Middag: Baconinlindad kycklingfilé med ädelostfyllning. Sallad: grönsallad, tomat, gurka, fetaost, valnötter, oliver, olja, avokado och rödlök.
Kvällsmål: 1 kopp kaffe med grädde. 1 ruta 86% choklad.
Träning: promenad 25 min (innan frukost) promenad 15 min. promenad 15 min. totalt: 55 min.

Dag 12
Frukost: Turkisk yoghurt (10%), blåbär, hallon, krossade linfrön, psylliumfrön. 1 kokt ägg. 1 kopp kaffe.
Lunch: Sallad: grönsallad, tomat, gurka, fetaost, valnötter, oliver, olja, avokado och rödlök, ädelost. Stekt bacon, kokt ägg.
Mellanmål: En kopp kaffe.
Middag: En omelett med ostfyllning, en bit ädelost. Efterätt: En kopp kaffe med vispad grädde, kanel.
Träning: promenad 15 min. promenad 15 min. promenad 30 min. promenad 15 min. totalt: 75 min. Topphälsas rumpträning. 25 situps. 10 sidsitups på varje sida. 20 min pulsträning.

Inga kommentarer: