måndag 19 januari 2009

Dag 15

Frukost: Keso med blåbär, hallon och krossade linfrön. 1 kokt ägg. 1 kopp kaffe.
Lunch: Omelett med ädelost, några skivor stekt bacon, en bit gurka.
Mellanmål: Ägghalvor (ett ägg) med majonnäs, dill och lite citron. 1 kopp kaffe.
Middag: 3 st kabanosskorvar, blomkåls- och broccolistuvning (med grädde och ost) tomat.

Träning: promenad 15 min. (innan frukost) promenad 40 min. totalt: 55 min.
1 pass pulsträning 30 min. plus 10 min. uppvärmning.

Oj, oj, oj!! Vad det pulspasset kändes! Är helt slut nu, trots att det gått några timmar sen jag gjorde det. Jag kan bara tänka mig hur det kommer att kännas imorrn... Pulspasset kommer för övrigt från en cd som följde med prenumerationen på iForm. Så om någon undrar om det är värt att testa det, så säger jag bara ja! Har nu kört båda varianterna av pulspassen, det finns ett på 15 min. och ett på 30 min. och båda är jättebra! Dock är det lite svårt att hänga med i början, för tjejen på videon kör bara på med sina steg och helt plötsligt kommer nya. Så det är lite svårt att hänga med i svängarna. ;) Men det är en bakgrundsröst som peppar en och säger vad man ska göra, hur länge det är kvar och så vidare... Jag ska försöka köra pulpass på 15 min. och det på 30 min. lite varvat under veckan. :)

Imorgon börjar skolan igen! Gå upp vid kl. 5, så snart blir det till att sova för mig! Ska lägga mig i sängen med nån bra bok snart så jag kan varva ned lite innan jag ska sova!

Ses o hörs!

Inga kommentarer: