söndag 18 januari 2009

Dag 14

Frukost: Keso med blåbär, hallon, psylliumfrön och krossade linfrön. Ett kokt ägg. En kopp kaffe.
Lunch: Spenatsoppa med ägghalvor (2 ägg), tre ostrullar med Bregott i. En kopp kaffe.
Mellanmål: Cashewnötter, mörk choklad (70%), en kopp kaffe.
Middag: Kycklinggryta, sallad, tomat.
Kvällsmål: 1 banan, lite mörk choklad.

Träning: promenad 15 min. promenad 15 min. totalt: 30 min. Ett pass av Topphälsas rumpträning.

Imorgon är sista dagen innan vårterminen börjar. Så jag tänkte passa på att verkligen njuta av sista lovdagen. Ska försöka gå upp tidigt, blir nog en morgonpromenad på en halvtimme, sen äta en god frukost och ta det lugnt. Senare under dagen ska jag sälja gammal kurslitteratur, två böcker 400 kr, välbehövligt nu!

Lite jobbigt är det allt att skolan börjar igen, det blir tidiga mornar, måste nog gå upp ca kl. 5, skolan börjar 8 nästan alla dagar, och eftersom det är i en annan stad så måste jag gå upp så pass tidigt. Men det ska mest bli kul att börja igen, har kollat in schemat och det är jättemycket intressant vi kommer att läsa! Dessutom får man ju lite rutin på dagarna och det gillar jag!

Vägdag idag är det ju, så jag ställde mig på vågen imorse och den visade 71 kg! Det är jag mycket nöjd över eftersom det var mitt mål att väga det i februari! Vet inte om jag ska ändra mina viktmål eftersom jag redan nu nått det första delmålet... Men jag tror jag låter det vara som det är. :)

Inga kommentarer: